Dags för jobb

Sitter och lägger sista handen på den föreläsning som jag ska hålla om ungefär 1 timme. Ikväll handlar det om bra mat för hjärta och kärl och jag är supertaggad! Får väl göra ett litet inlägg efteråt på detta tema. En liten hint är väl att hålla sig mycket till mat från växtriket, håll en normalvikt, motionera regelbundet, försök koppla av och undvik stress samt det absolut bästa – fimpa för sista gången! Ja de är ju som jag säger, allt hänger ihop😛

One thought on “Dags för jobb

  1. Det låter spännande! Min följdfråga blir då: Hur undviker man stress? Hur kopplar man av och vad är en normalvikt?
    Det var inte många rätt jag har här känner jag. Mycket att jobba på…
    Do tell more!

Leave a Reply

