Nu är flytten igång!

Går runt med ett leende på läpparna.

Anledningen till detta är för att jag äntligen är hemma! Hemma i mitt eget kök, min egen säng och tillsammans med min fina sambo igen!

Nu är det dags för bloggflytten och ni kommer snart hitta Annas Gröna Kök hos sajten Living Green.

Varför då? Jo, de hörde av sig och undrade om jag ville ansluta mig till gänget bloggare som alla skriver om miljö och livvstil. Jag vill ju gärna tillhöra ett sammanhang där miljön står i fokus så jag tackade ja.

Hoppas ni läsare vill följa med också🙂

 

 

 

One thought on “Nu är flytten igång!

Leave a Reply

