Alltiallot

Förra veckan startade jag min föreläsningsserie, har i helgen agerat bröllopsfotograf, idag var vi flyttstädare och till veckan ska jag jobba som dietist. Känner att jag snart kan skriva “alltiallo” på mitt CV och stryka allt det andra. För enkelhetens skull. Oj nu lät jag ju nästan självgod men det kan man väl få vara ibland?

Här är förresten bilder från min dietistklassis Caritas bröllopsfest som självklart också blev en matfest. Buffén var  fantastiskt och bröllopstårtan oförglömlig. Sedan hade hon själv komponerat buketten som var så vacker att det gjorde ont i ögonen. Och inte tala om hur vacker bruden var själv!

Kärleken är i luften en dag som denna och hoppas ni haft en fin Alla hjärtans dag. Vi spenderade kvällen i en bil åkandes längs med norrlandskusten i snöstorm. Men det var rätt fint det också när man hade rätt sällskap.

2 thoughts on “Alltiallot

Leave a Reply

