Testar Chai Havredryck

Vet inte om jag är lite seg med att upptäcka denna nya produkt men nu var det iallafall dags att prova. Gjorde ju min egen havrechai-latte  i julas och den kan du läsa om här. Älskar den chai-latten och Oatlys variant var kanske lite tråkigare. Ett stort plus i kanten var dock att den är berikad med B12, järn, folsyra och vitamin D! Perfekt för dem som vill variera sina mjölkfria produkter.

Smaken var väl som om du blandat havredryck och glögg. Gillar man det så gillar man nog det här.

2 thoughts on “Testar Chai Havredryck

  1. Det är ju kul när det kommer nya grejer i de där hyllorna, särskillt glad blir ju jag för allt som inte innehåller laktos. Men den där låter ju tyvärr inte som någon höjdare. Mycket socker i den också?

  2. Det är nog inte bara du som är seg, jag har inte heller testat den men nu vart jag sugen. Gillar ju både glögg och havredryck men tillsammans?? Hmmm… måste testas🙂

Leave a Reply

