Saker att se fram emot

Just nu har jag och vår katt Winston en ungefärligen liknande livsstil. Rätt slappt alltså, vi gör vad vi får lust med, äter…, sover.., ja ni fattar. Men snart ska det då börja hända grejjer för mig i alla fall. Katten har jag inte så stora förhoppningar på.

T ex så kommer jag hålla en serie föreläsningar i ämnet mat och hälsa nu i vår, med olika teman varje gång. Föreläsningarna hålls på Öbacka i Umeå, i Studieförbundet Vuxenskolans lokaler “Kom In”. För karta klicka här.

Föreläsningarna kostar 40 kr och ingen föranmälan krävs (först till kvarn som gäller).

Modedieter – Sanning eller myt? 8/2
Bra mat för hjärta och kärl 7/3
Gå ner i vikt – Sunda val 11/4
Bra mat för barn och ungdomar 9/5

Sedan har jag även en matlagningskurs jag håller i vår:

Snabbt, enkelt och nyttigt med start den 19/2. Det kommer inte endast vara vegetarisk matlagning men däremot handla mycket om hur man får in ett hälsotänk i vardagsmaten med mycket färg och smak.

Andra projekt är än så länge hemliga men ni kan väl hålla tummarna lite grann ändå för att allt ska gå i lås.

One thought on “Saker att se fram emot

  1. Vilken spännande vår du har framför dig! Och vad söt han är; Winston. Tungan ser ut som ett hjärta på honom. Så fin🙂
    Tack för dina fina ord om min tidning🙂

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!

Leave a Reply

