Vintervitt

Gårdagens skidtur piggade verkligen upp och fick mig att uppskatta det fina med denna årstid. Härligt med all den snö som faller ned må jag säga.

Skidor är förresten riktigt bra träning! Hela kroppen får jobba, särskilt då man har riktigt dåliga skidor som jag. Men det går ändå, för framåt kommer man alltid på något sätt.

Fick tyvärr ingen bild från det vackra vädret i skidspåret igår men ni får titta på förrförra årets vinterbilder istället. Då bodde vi ute på landet och kunde njuta av dessa öppna landskap. Saknar verkligen denna plats.

Sitter för tillfället och kikar i en av mina julklappar. “Säsongens Vego” av Pia Hall och det är riktigt spännande med vegetariska recept som är säsongsanpassade. Precis som jag vill få mer av här på bloggen. Kommer nog snart dyka upp ett eller annat recept därifrån. Tack igen Nina för den fina gåvan!

Leave a Reply

